VOMD Volvo Service Only heeft vrijwel alleen maar tevreden klanten. De laatste jaren hebben veel van hen een positieve review gegeven op de website van de ANWB. Helaas gaat de ANWB stoppen met garagereviews. Om de moeite die onze klanten hebben genomen niet verloren te laten gaan hebben we de reviews hier overgenomen. Via deze link naar het internetarchief is overigens een kopie van de oorspronkelijke pagina te zien.

Wij werven niet actief naar reviews. U kunt ook kijken bij Klantenvertellen en onze Google en Google accounts.


Volvo940lpt, 08 november 2017

Verstand van zaken

Ouderdom komt helaas met gebreken ( Volvo 940 ltp ’97 ) Maar gelukkig zijn er vakmensen die echt weten waar ze het over hebben en wat ze doen ! Ik ben nu medere malen goed geholpen. Vriendelijk, prijs/kwaliteit, oplossingsgericht, gewoon echt goede service. Ik kan idereen met een Volvo deze garage aanbevelen !!


APK940.T., 02 november 2017

Absoluut het beste adres voor Volvo onderhoud

Ik rijd vanaf 2014 een, in prima staat zijnde, Volvo 940 2.3 LPT uit 1996. Voor ik ‘m kocht had ik in het blad ” Youngtimer ” een lovend artikel gelezen over iemand die zijn 940 LPT in onderhoud had gegeven bij VOMD. Dit artikel sprak me direct aan, want ik wilde graag het onderhoud laten uitvoeren bij een garage, waar naast enthousiasme voor het merk Volvo, ook gedegen vakkennis, prima service en klantgericht denken hoog in het vaandel zouden staan. Een vriendelijke, begripvolle behandeling en een schappelijke rekening na afloop, zijn niet minder belangrijk. Ook kunnen ze bij VOMD gegevens uitlezen, zoals dat ook bij de officiële Volvo- dealer gebeurt. Ik ben dan ook erg blij met Alexander en Carlo en heb naast het reguliere onderhoud toch ook wel een paar onverwachte reparaties gehad, die zelfs mijn ” onverwoestbare ” 940 niet bespaard bleven, al heeft ze me nooit in de steek gelaten! ” Out Of The Box ” denken wordt, indien nodig, ook niet geschuwd, zoals ik al een paar keer heb mogen ervaren. Optimale oplossingen blijken dan desnoods te worden gecreëerd. Geweldig!! Als het goedkoper kan en niet ten koste gaat van de kwaliteit en funktionaliteit, wordt daar ook echt voor gekozen, in het belang van de klant! En steeds wordt er uitermate schappelijk gefactureerd. Erg fijn, want ik heb helaas geen diepe zakken! Kort geleden bleek mijn airco-systeem (ECC) lek en die is erg belangrijk; het was een absolute voorwaarde bij aanschaf. De reparatie was niet alleen lastig en risicovol, maar de verdamper bleek dus kapot en niet meer door Volvo geleverd te kunnen worden. Hun netwerk van alternatieve oplossingen werd aangesproken en een goed alternatief werd gevonden! Nadat me dit goede nieuws werd medegedeeld, bleek echter bij een slimme, extra controle met speciale vloeistof, dat ook de condensor vervangen moest worden. Deze bleek zelfs uit Duitsland te moeten komen! Er werd een offerte door de mannen opgesteld, die welliswaar heel redelijk, toch een financieel, zwaar belastend plaatje opleverde. Toen ik echter bericht kreeg dat ik de auto op kon halen en de reparatie weer eens succesvol verlopen was, bleek de nota niet conform de offerte te zijn opgesteld, maar onverwacht een stuk lager was uitgevallen. Carlo zei, dat het allemaal erg had meegezeten en ze hadden, “omdat het allemaal nog 100 jaar mee moest gaan” nog allerlei extra ‘s gedaan, die niet waren gerekend omdat ze vonden, dat ze dit als service moesten doen! Alexander bleek b.v. nog een uur met een extra voorziening bezig te zijn geweest, die hij had aangebracht! Geweldig!!! De airco functioneert weer prima! De Volvo-specialisten van VOMD maken het in hun gestelde vertrouwen meer dan waar!! Hulde!!!


Volvisser, 07 juni 2017

No nonsense service

Al meerder malen langs geweest, met of zonder afspraak. En steeds prima geholpen. Of het nu ging om een vraag over een onbekend geluid, een garantie check up, of een kleine reparatie, er werd de tijd genomen en doelgericht gewerkt. De klanttevredenheid is duidelijk een speerpunt. Ik waardeer het dat deze mannen praktisch meedenken en kosten reduceren of voorkomen. Vage storingen worden serieus onderzocht maar er wordt pas daadwerkelijk gesleuteld als duidelijk wordt wat er aan de hand is. Handig dat er tegen een kleine bijdrage een leenauto beschikbaar is. Hierin is de service zelfs beter dan de dealer ter plaatse.


Macton, 01 mei 2017

VOMD maakt het helemaal

Er staan terecht veel loftuigingen in de reviews. Kan mij hier alleen maar bij aansluiten anders wordt het wel erg veel ” knippen en plakken”…………Toch even xtra benadrukken dat de toewijding van beide heren voor Volvo met berijder een openbaring zijn. Als de tijd daar is en je auto wat extra aandacht nodig heeft; neem contact op met Alexander of Carlo en het komt goed. Let op: ze zijn verhuist naar een ruimere Volvo kliniek. Het wordt tijd om dit adres op deze ANWBsite te vermelden………….


mvburen, 26 april 2017

Erg goede service en kennis

Sinds twee jaar rijd ik in een V70 D3 uit 2011. Een hele fijne auto, maar wat net zo belangrijk is, is dat ik ‘m sinds de aanschaf bij Carlo en Alexander in onderhoud heb. Ik ben nog steeds prettig verrast over hoe snel ze problemen achterhalen en hoe ze de uitleesdata interpreteren. Bij een andere garage was waarschijnlijk al lang overgegaan tot de aankoop van nieuwe onderdelen. Bij Carlo en Alexander weet je dat ze verder nadenken dan wat er standaard uit de data te halen valt. In mijn geval dus twee keer een sensor die niet meer functioneerde en voor verschillende foutmeldingen zorgde. Beide keren kon ik langs komen zonder afspraak en werd het binnen een uur gerepareerd. Na twintig jaar ervaring met garages is dit toch echt een hele positieve ervaring die ik graag met andere Volvo bezitters deel.


Bokkel, 01 april 2017

Top Gear!

Lang gezocht naar een betrouwbare garage waar geen onzin verkocht wordt. Ben zelf techneut en heb aardig wat onzin een foute probleem analyses te horen gekregen de laatste jaren. Zelfs van erkende Volvo dealers Bij VOMD van dit alles geen sprake. Zeer kundig en prettig advies van Alexander en Carlo. Ook wordt er out of de box gedacht wat zeer verademend is. De prijzen die gerekend worden zijn meer dan redelijk. Ik rijd met alle plezier van Den Haag naar Dordrecht voor de top service van VOMD waar ze tevens voor zeer acceptabele prijs een leen Volvo ter beschikking stellen. Ik raad iedereen met een Volvo aan van dit genot gebruik te maken. Ook al moet je er een stukje voor rijden, het is wat mij betreft gegarandeerd de moeite waard.


Ron van de B, 29 maart 2017

Nooit meer naar de dealer!

Tsja.. het wordt eentonig. Ook ik ben zeer tevreden over de beide heren en hun vakmanschap. Bij mijn XC90 zijn de klepstoters vervangen tegen een redelijke prijs en heeft Alexander door out of the box denken, mijn afstandsbediening weer aan de praat gekregen. Niets dan hulde.


rogierjochims, 24 februari 2017

Echte Volvo Specialisten

Voor Volvo onderhoud is deze garage een echte aanrader. Geen standaard dure Volvo voorgeschreven reparaties maar onderhoud op maat. Gebruiken Volvo originele onderdelen. Voor mijn V70 d5 precies wat ik nodig heb. Ze kennen de auto en series en de bijbehorende aandachtspunten en zorgen dus ook voor preventie op langere termijn. Ik ben nu 3 jaar klant, auto vanaf 2,5 ton km op de teller. top service


PeterS80, 19 februari 2017

Prettige Garage

Fijne garage, goede adviezen en tips, duidelijkheid vooraf over prijzen, houden zich aan de afspraken. Adres veranderd, ze zijn verhuisd. Edinsonstraat. Echte specialisten op Volvo gebied. Voorbeeld: spoeling van de automaat geadviseerd, heeft echt effect. Dank Carlo. Nu twee jaar klant.


Thomassj, 04 februari 2017

Fantastisch

Deze week met onze nieuwe tweedehands Volvo bij VOMD geweest. Wat een fantastische service. De communicatie was helder en veelvuldig, de prijzen zijn zeer redelijk en je voelt de liefde voor het vak in alles wat Carlo en Alexander doen. Een aanrader … nee … een must voor elke Volvist


berndw, 22 december 2016

1 woord: service

Rij sinds 1.5 jaar Volvo. Een V50 uit 2005. Er was best wel wat mis met de auto die ik gekocht had, dus ik ben vaker bij VOMD geweest dan ik zou willen, maar dat is mijn eigen schuld. De term vakidioten is al een aantal keer gevallen, en dit dekt volledig de lading. Deze 2 heren hebben zoveel vakkennis en zijn daarnaast ook nog ontzettend intelligent. Absoluut geen standaard ‘automonteurs’. Ik denk dat zij in het bedrijfsleven, in welke sector dan ook, een hoop geld kunnen verdienen. Maar ze kiezen ervoor hun passie te gebruiken ten faveure van de klant. En ik geloof heilig dat kwaliteit zich altijd uitbetaalt en dat ze hier een goede boterham aan overhouden. Dat is ze van harte gegund. Kom er net vandaan omdat mijn dynamo overleden was, dit was een gebruikt exemplaar wat zij er een half jaar geleden in hadden gezet, omdat ik toen al een andere forse reparatie had uit laten voeren. Een nieuwe op dat moment had voor mij financieel niet gelukt. Risico is dan uiteraard voor mijn rekening. Dit keer wel een nieuwe erin laten zetten. Omdat het Carlo het vervelend vond dat dit zo snel gebeurde na de vorige en er een aantal dagen overheen ging, door het niet passen van een bestelde dynamo, waren de werkplaatskosten voor hun rekening. Dat noem ik nou meedenken met de klant en Service met de hoofdletter S. Zo lang ik Volvo blijf rijden, blijf ik bij hen komen.


Gorseman, 14 december 2016

Volvo specialisten met hart voor uw auto!

Een aantal maanden geleden een V70 uit 2000 gekocht en natuurlijk weet je dan dat er wel het een en ander aan gerepareerd moet worden. Na 10 kilometer ging het motorstoringslampje al branden en was de keuze:naar de Dealer met een 16 jaar oude auto of naar een gespecialiseerde garage die de boel ook kunnen uitlezen etc. Ik mocht langskomen zonder afspraak, vrijdagmiddag nog wel…. Zonder lang te hoeven wachten werd het probleem onderzocht en een diagnose gesteld en hebben de heren geluisterd naar onheilspellend geratel uit het vooronder. De dynamo? Een paar dagen later een nieuwe luchtmassameter geplaatst en het probleem deed zich niet meer voor. De eerste onderzoeksbeurt was GRATIS! Maar er was nogal wat meer aan de hand en een probleem was…de verwarming van de bestuurderszijde. Het knopje werkte niet en het bleef koud, erg vervelend vooral bij ontwasemen. Er moest ook een nieuwe remservo en kachelradiateur in en voor de verwarming werd een nieuw motortje uit Zweden besteld. Helaas was dit niet het euvel om de boel weer warm te krijgen maar Carlo zei;”Ik los dit op”. De tijd die er ingestoken was om het probleem uit te zoeken was niet voor mijn rekening…. En hij had alles geprobeerd waar de dealer zou zeggen:” we doen alles nieuw en dat kost meer dan de auto waard is”. Carlo heeft de moeite genomen de hele unit uit elkaar te nemen en erachter te komen dat een mechanische verbinding tussen het draaiknopje en de potentiometer geen verbinding meer maakte. Kosten? Een uur werkplaatstarief en een leenauto. Een nieuwe unit zou een vermogen gekost hebben. Wat ik ook erg prettig vind is dat meestal(bij garage’s) aan de ene kant niets gerekend wordt, en onder service valt, maar dat het andere werk dan wel een stuk duurder uitvalt om het weer terug te halen. Dat is hier beslist niet gebeurt. Bij deze garage kom ik graag en het bestaat dus echt: Vriendelijk, bekwaam en zeer betaalbaar! Autorijden in een oudere wagen blijft natuurlijk duurder in onderhoud maar qua onderdelen en arbeidsloon proberen ze bij Vomd Dordrecht het betaalbaar te houden. Bedankt Carlo en Alexander!


Lucy Loves Volvo, 28 november 2016

Specialisten met een Hart voor Volvo, Service & Klantvriendelijkheid

Een Gouden tip kreeg ik 3 jaar geleden toen ik op zoek was naar een betrouwbare garage voor mijn 850. Wat een fijne, eerlijke mannen. Carlo & Alexander zijn vakgekken, je weet precies waar je aan toe bent, leggen alles haarfijn uit en helpen bij het maken van de juiste keuzes als het gaat om lange termijn planning. Ze proberen je zeker geen geld uit de zak te kloppen, eerst repareren als het mogelijk is, niet gelijk bam vervangen de boel, en als er vervangen moet worden is er de optie nieuw of gebruikte/gereviseerde onderdelen. Vooraf weet je waar je aan toe bent kwa kosten en mocht het onverhoopt tegenzitten, wat natuurlijk altijd kan met oudere auto’s, dan wordt er overlegt. De jongens houden van Volvo en weten wat klanten willen. Top Garage, voor de Volvo liefhebber.


fritsflow, 12 augustus 2016

Missertje?

o.a. door de reviews hier ben ik met mijn pas aangeschafte 17 jaar oude Volvo C70 naar VOMD geweest omdat de auto onregelmatig liep en mijn eigen garage er niet uit kwam. Toen ik de auto kwam halen was er bijna niets gebeurd, zeker het probleem waarvoor ik ‘m bracht niet. Wel werd de auto helemaal afgefakkeld; er zat een andere motor in en daar zou het wel mis gegaan zijn; alles kon het beste maar helemaal uit elkaar worden gehaald om na te zoeken waar de fout misschien zat. zo’n 3 dagen werk… Ook had ik gevraagd of ze wilden nazien of de automaat gespoeld moest worden. Ik kreeg de auto terug met de vraag of de goede olie er wel in zat…. Ze hadden er dus niet naar gekeken. Uiteindelijk een andere Volvo specialist opgezocht die binnen een uur boven water had dat de distributie niet goed stond en er 2 bobines kapot waren en er verkeerde bougies waren gemonteerd. Mijn auto naar VOMD brengen was een volkomen nutteloze actie. Gezien de andere reviews snap ik daar echter helemaal niets van. Het lijkt er op dat ze die dag geen zin/tijd hadden voor mijn auto.


Robbie 01, 25 maart 2016

Topper onder de garages. Wat een klantvriendelijkheid!

Afgelopen maand hebben de mannen een nieuwe koppakking in mijn Volvo XC60 uit 2009 geplaatst. De vooraf gekregen offerte was helder en een stuk lager dan de vergelijkbare offerte van de Volvo dealer. Er werd uitdrukkelijk vermeld dat dit de “” minimale”” kosten waren, maar dat ze tijdens de vervanging andere zaken tegen konden komen. Op de dag dat ik mijn auto op zou halen, hadden ze de vervelende mededeling dat de koppakking na vervanging nu de andere kant op lekte en dat de werkzaamheden opnieuw uitgevoerd moesten worden en dat de oorzaak van het opnieuw lekken nog niet bekend was, maar dat het mogelijk (maar zeer onwaarschijnlijk) was dat ze over het hoofd hadden gezien dat de cilinderkop toch beschadigd was. Ik kreeg een leenauto mee en zou op de hoogte gehouden worden. Na drie dagen was mijn auto klaar en kwam de mededeling dat de eerste reparatie niet gelukt was omdat er een verkeerd type pakking geleverd was. Ik heb geen gezeur over kosten gehad en ik kreeg mijn auto ook nog met een hele schoongemaakt motor terug. Mij hebben ze als klant binnen en ik laat me bij de dealer in de toekomst niet zo snel meer zien..


Rymond, 01 februari 2016

Geweldige Service

Na er inmiddels een paar keer geweest te zijn en elke keer weer een goede service te hebben gehad. Ze weten waar ze het over hebben en gaan ook nog de uitdaging aan om iets te repareren ipv direct vervangen.


SHbass, 13 januari 2016

Beter dan de dealer, niet eens door de prijs

Deze 2 supervriendelijke vakidioten hebben hun roeping gevonden in dit bedrijf. Ze snappen hoe klanten behandeld willen worden als het om hun auto gaat. Ze denken mee, zijn flexibel, hebben ongelofelijk veel ervaring, humor en liefde voor het vak. En dat alles voor een hele goede prijs. Hun website overzichtelijk en compleet, iets wat je zelden ziet tegenwoordig. Ook werken ze met vaste prijzen voor onderhoud en reparaties; wat je ook weer op hun website kan terugvinden. Kortom, een topgarage, die een stukje omrijden zeker waard is!


geenzinin, 12 januari 2016

Klant eerst

Ik ben bij deze garage terecht gekomen in het zicht van de dure volvo C30 1.6D beurt voor 120k. Het resultaat is : op zijn minst even goede kwaliteit als de dealer, wellicht zelfs beter, meer service voor minder geld. Het kan nog steeds goedkoper, maar zeker niet voor dezelfde kwaliteit.


Marco Vermeer, 11 januari 2016

Het adres voor je Volvo!

Begonnen met een complete ombouw van mijn 244 drie jaar gelden, nu ook onze Cabrio en V70 hier in onderhoud. Gewoon goede, gezellige hardwerkend heren die duidelijk passie hebben voor hun vak en volvo. Veel verstand van zaken en altijd een eerlijk advies.


Phil73, 06 januari 2016

Garagisten met een Volvohart

Garage voor elke Volvo, deze garage met twee vaklui ze hebben al aan mijn 245, 850 en mijn V70XC gewerkt en hebben verstand van werkelijk alle Volvo’s. Ze staan altijd klaar voor hulp en advies. Eigenlijk vertrouw ik niemand anders mijn auto toe.


P. Dijkman, 05 januari 2016

Vakmensen met het Volvo hart op de juiste plek

Apetrots was ik op mijn nieuw verworven 22 jaar oude Volvo 850 T5. Koets helemaal strak, binnenkant puntgaaf. Met deze 226 pk Zweedse dame voelde ik mij de Queen of the Road. Er was maar een klein (rook)wolkje voor de zon: een hardnekkige en onverklaarbare olielekkage. Mijn vorige garagist had eens onder de motorkap gekeken, maar zag niets bijzonders. Misschien was het wel de turbo? Met nog één dag voor mijn vakantie te gaan akkoord gegaan met de turbovervanging. Desondanks werd mijn zonnige reis door het glooiende Franse landschap overschaduwd door naar olie riekende blauwe dampen. Na ruim 2000 km toeren op de Autoroute toen maar mijn geluk beproeft bij een echte Volvo specialist: de mannen van VOMD. Een warm bad na mijn beproevingen in la douce France. Want mijn werkelijk heerlijke reismonster – met weliswaar een dampende motor – bleek op sterven na dood te zijn. Het enige dat haar nog kon redden was een zeer ingrijpende reddingsoperatie om haar nog te kunnen revitaliseren. Als pleister op de zere wonde mocht ik een week lang gebruik maken van 940 LPT – en dat was werkelijk balsem op mijn zere Volvo ziel. Inmiddels was de oorzaak van al het leed bekend – en blijkt het filmpje op de Facebook pagina van mijn carterventilatie die een kolenmijn probeert te imiteren, inmiddels legendarisch te zijn. Een week later mocht ik mijn Zweedse reismonster weer in de armen sluiten en waren de oliedampen eindelijk als sneeuw voor de zon verdwenen. Deze heren leven mee met het wel en wee van je automobiel – ook na werktijd. Ze denken met je mee, houden rekening met je wensen en – niet onbelangrijk – je budget. En vanaf daar gaan ze met je auto aan de slag. Alexander en Carlo hebben dan ook zeker hun Volvhart op de juiste plek. Chapeau!


Volvo760, 19 december 2015

Volvo 760 en Volvo 940 in onderhoud

Wij hebben een volvo 760 en een volvo 940 in onderhoud bij VOMD. Reparaties vinden plaats in overleg en waar nodig wordt extra service geleverd. Daarbij wordt vooraf afgestemd wat er gedaan wordt en wat de verwachtingen zijn voor het onderhoud in de komende periode. Ook vindt afstemming plaats of vervanging van onderdelen gewenst is met originele Volvo onderdelen of met een ander merk. Met de volvo 760 rijden we wekelijks 1000+ probleemloze kilometers dankzij het onderhoud bij VOMD.


Volvo XC70, 12 december 2015

XC70 D5 Problemen

Wij zijn bijna 2 jaar terug na verschillende pogingen van een andere garage om onze D5 goed te krijgen bijna wanhopig bij VOMD uitgekomen. We waren inmiddels €2300 euro verder en de problemen duurde voort. Bij VOMD zijn verschillende onderdelen getest en vernieuwd. In eerste instantie reden we van rekening naar rekening en het bezoek aan de garage was als een bezoek aan de tandarts. Na deze reparatie is het onderhoud verder beperkt gebleven tot de normale beurten en rijden we weer met veel plezier in onze XC70 met inmiddels bijna 300.000 km.


Folkersma, 12 december 2015

Volvo 240

Carlo is een top vent. Eerlijk en geen onzin. Mijn 240 komt er graag. Je krijgt een ruilauto als de patiënt een nachtje moet blijven. Geen verrassingen, alles wordt duidelijk van te voren afgesproken en nagekomen. De moeite van het omrijden meer dan waard.


Rob Passchier, 12 december 2015

Persoonlijk, eerlijk en vakkundig

Als je een Volvo hebt – maakt niet uit welk type en bouwjaar – en in de buurt van Dordrecht woont, dan moet je bij VOMD zijn. Als je niet in de buurt van Dordrecht woont trouwens ook. De heren van VOMD zijn uitermate vakkundig, verlenen goede service, geven eerlijk advies en nemen voor iedereen de tijd, en dat allemaal tegen zeer redelijke tarieven. Mijn 240 estate is hier jaren naar volle tevredenheid in onderhoud geweest en met de huidige V70 verwacht ik hetzelfde.


Cora v Rumpt, 10 december 2015

Prima garagae

Sinds dat wij onze Zweedse dame hebben, komt zij al hier voor onderhoud. Het begin was een giga reparatie, maar met een kennis en vakmanschap die je verder zelden tegenkomt. Voor Carlo, en later Alexander erbij, heeft zij geen geheimen. Wij zijn blij met deze mannen en hun werkzaamheden. Mannen ga zo door!


Chris Visser, 09 december 2015

Zij gaan net iets verder

Daar waar ze bij een ‘reguliere’ garage overgaan tot het vervangen van een onderdeel, proberen ze bij de VOMD eerst dat onderdeel zelf te repareren! Ze houden van hun vak en dat kan je merken aan hun kennis en inzet! Naast het gebruik van de modernste apparatuur, zijn het nog jongens die luisteren naar een motor! Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen! Een (doorgaans) zeer tevreden V70 rijder (met ruim 350.000 op de teller). Chris Visser.


k.majde, 09 december 2015

deskundigen volvo

volledige kennis met Volvo, betrouwbaar mensen en redelijke prijzen .


Marc ‘t Hart, 09 december 2015

Garage waar klanttevredenheid voorop staat

Het klinkt zo makkelijk, ‘de tevredenheid van de klant staat voorop’, maar dat is natuurlijk niet zo makkelijk. Toch stelt deze garage alles in het werk om goed werk en advies te leveren tegen een schappelijke prijs. Mede hierdoor zijn de klanten tevreden. VOMD heeft veel kennis en ervaring en zoekt altijd de beste oplossing voor onderhoud en reparatie. Men schuwt ook niet om wat minder gebruikelijke oplossingen te kiezen. Dit maakt deze garage uniek in zijn soort. VOMD.. Ga zo door! Een garage voor iedere Volvo rijder.


MartinW, 18 april 2014

Direct, duidelijk en vriendelijk.

Geheimen bestaan niet. Alle problemen worden uitgezocht en verholpen. Compact, concurrerende tarieven. Onwaarschijnlijk parate kennis van alle modellen. Originele onderdelen.